Heb je een vraag, wij helpen je graag!
Wanneer kan ik mijn bier het beste openen na ontvangst?
Na ontvangst is het verstandig om het bier ongeveer 2 uur te laten rusten. En natuurlijk wil je ook eerst jouw bier op de juiste temperatuur laten komen.
Door wie wordt mijn bestelling geleverd?
De verzending loopt via PostNL. Bij je bestelling ontvang je dan ook een track & trace code. Meer informatie lees je op de pagina verzenden
Wat zijn mijn account voordelen?
Hierin kun je de bestelgeschiedenis bekijken en weet je precies welke bieren je hebt geproefd.
Wat is de Untappd koppeling onder mijn account?
Koppel jouw account van Hops & Hopes aan je Untappd profiel, zo kun je zien welke bieren je nog niet gedronken hebt.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Natuurlijk mag je binnen 14 dagen altijd zonder opgave van reden jouw verzending retourneren. Houd er wel rekening mee dat de verzendkosten voor het retourneren voor je eigen rekening zijn. De bestelling zelf retour brengen is natuurlijk ook mogelijk.
Wij vinden het altijd leuk om te zien wat onze bierliefhebbende klanten van onze bijzondere bieren vinden.
Voeg bij een volgende checkin van onze bieren eens als locatie Hops & Hopes toe.
Wij richten ons uitsluitend op exclusieve speciaalbieren.
De bieren worden stevig verpakt en verzonden via PostNL.
Hulp nodig? of vragen? Via Whatsapp zijn wij er voor je.